THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Az oldal BANNERE - ezer köszönet érte Hullócsillagnak :-)

2010. október 9., szombat

18. feji vége (csak elkészültem vele) :)

Sziasztok!


Felkerült a 18 feji vége végre. :) Tudom, hogy egy kicsit sokáig tartott hoznom ezt a pár sort, de annyi minden történt, hogy egyszerűen nem volt energiám megírni. De a hétvégén frisst tervezek, ezért be kellett fejeznem és sikerült is megírnom, úgyhogy azon nyomban meg is osztottam veletek :) Remélem ez a vég azért jobban elnyeri majd tetszéseteket :) Igazán kis pörgős lett, legalábbis szerintem, de ezt úgyis nektek kell eldöntenetek. Nyugodtan írjatok véleményt erről az aprócska részről is. Minden kominak nagyon örülök.

Ha valaki nem szeretné még egyszer elolvasni az egészet, hogy megtalálja honnan kezdődik a vége (mivel az egész a 18. fejibe van beleépítve és nem külön bejegyzésbe) annak elárulom, hogy pirossal bejelöltem honnan kezdődik az új rész és más a betűtípus is a szöveg egészéhez képest, így nem kell végig pásztázni az egészet.

A hétvége folyamán valamikor pedig friss várható. Vagy 9-én, vagy 10-én. Majd amikorra sikerül befejeznem, de szerintem már 9-ére meg lesz. Remélem izgatottan várjátok már. :)

Addig is jó éjt és jó olvasást az előző fejezet szösszenetéhez.

Puszi!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!

Nagyon érdekes lett a vége,nagyon várom a frist,végre egy kis izgalam is lessz , a tűzgolyokbol itélve
mikor lessz friss?
Ma nemhiszem , hogy lesz , de a remény hal meg utollyára.

Ja és reméllem gyagrabban lessz fríss.
Huny

Zora Kilbone írta...

szia!

Köszönöm szépen. Igen most már igyekszem kis izgalmakat is bele vinni :) Sajnálom, de tegnap tényleg elmaradt a friss. Keddre csúszott át, mert akkor lesz időm.

Ami a gyakoriságot illeti nem tudom, mert alig van időm, de igyekszem nem sokat várni két feji között, de ez attól is függ, mikor sikerül írnom :) Csak annyit ígérhetek, hogy igyekszem majd. :)

Köszi az érdeklődést :)