THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Az oldal BANNERE - ezer köszönet érte Hullócsillagnak :-)

2010. március 18., csütörtök

:(

Sziasztok!

Ezzel az oldalammal ugyan azaz érzésem, mint a másikkal (Edward-Bella fanfic). Itt se kapok soha visszajelzést. Néha a fejezetek elég közhelyesek, csavarok nélkül, bár nekem általában tetszenek. Persze, mivel én írom őket.
De azért szívesen veszem a jó, vagy éppen a rossz visszajelzéseket is. Vagy éppen azt, hogy hagyd abba, mert senkit nem érdekel, vagy mert nem tudsz írni. Én is olvasok sokkal jobb történeteket, mint az enyém amik nagyon tetszenek. És hát az tény, hogy akik írják jobban is írnak nálam, pedig írósuliba járok. És a fejemben olyan jól láthatóan meg vannak. Látom az egész jelenetet, amiről épp írni szeretnék és még is valami gyenge lesz belőle.Van egy olyan szavazás is, hogy milyen történetet szeretnétek olvasni? Bár lehet tőlem semmilyent sem:(, de van ott egy válasz lehetőség, ami: vérfarkasos szerelmi történet. Ennek semmi köze a Twilighthoz és a félre értések elkerülése érdekében A falkához sem. Ez egy más történet lenne jó és rossz vérfarkasokról na és persze emberekről. Igazság szerint egy vérfarkas és egy ember szerelméről szólna, ha valakit érdekelne. De eddig nem igen szavaztatok. Hát ez van. Sorry! Ha nem lesz friss, akkor feladtam, mert nem igen érdekelt senkit.:)

6 megjegyzés:

hullócsillag írta...

Jujj ne csináld!!!...nekem is rosszul esik néha, hogy akiknek a visszajelzését várom, mert megígérték, mégsem írnak, de biztosan megvan az oka...ilyeneket ne írj, mert ezek csak elijesztik az embereket...szerintem...írj a saját kedvedért és azért, hogy fejlődhess...ha olvasó nélkül nem okoz örömöt az írás, felesleges erőltetned, mert megérzik az olvasók is...na puszi és fel a fejjel én itt leszek és várom, hogy írj!!...és persze kommentálok és segítek, ahol tudok!!

hullócsillag

hullócsillag írta...

Egyébként én szorri de nem vagyok oda a vérfarkasos szerelimi sztoriért :)...folytasd ezt!!...;)...

hullócsillag írta...

jajj és a cím nekem kicsit közhelyes, de nem baj mert majd kialakul, addig ne töprengj ezen, majd jön magától...

Zora Kilbone írta...

szia!

oké és igyekszem. igazad van. elsősorban a magam kedvéért írok, csak már olyan jó lenne ha beindulna az élet az én oldalamon is. amúgy ez nem teljesen olyan megszokott vérfarkasos sztory lenne. A nagy regényemet akarom blogra lerövidíteni, amit szintén most írok, bár nem sokat haladtam vele, de kicsiben talán jobban menne:) most így nehéz lenne elmagyarázni miről is szólna. meg egyelőre elég ez a kettő is:)
És még egyszer köszi.én olyan vagyok, hogy néha kell a bátorítás és a megerősítés:)

hullócsillag írta...

...mindenkinek kell ;)...

Zora Kilbone írta...

ez igaz:) Jól esik az embernek ha hozzá szólnak ahhoz, amit csinál:-)