THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Az oldal BANNERE - ezer köszönet érte Hullócsillagnak :-)

2010. március 22., hétfő

Díjat kaptam!

1. Megköszönöd annak akitől kaptad és belinkeled:

Nagyon-nagyon szépen köszönöm Dark Angelnek és Darolynnak is, hogy mind a ketten gondoltak rám. Én is gondolok rájuk, de ezt a díjat már megkapták, ezért ki találok majd másikat nekik is és a többieknek is:) Nagyon hálás vagyok, amiért mind  a ketten gondoltatok rám:) Köszönöm szépen!

Dark Angel blogja:
http://moonlight-darkangel.blogspot.com/

Darolyn Hawks blogja:
http://darolyn-hawks.blogspot.com/

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

Vivika95-Egy másik Bella
Vivika95-A szív rejtett titkai
Hullócsillag-Alteregó
És persze a többiek is akiktől én is megkaptam. Nekik küldöm újra, de számíthatnak tőlem majd egy másikra is:)
Dark Angel
Darolyn Hawks

3. Értesítsd őket az ajándékról

oké!:-)

4. Leírod, miért szeretsz írni.

Nem könnyű kérdés. Magam se tudom. Az írástól felszabadulok, szabadnak érzem magam, de főleg mert szeretem csinálni.Önbizalmat ad, saját magam lehetek. Egy olyan világba kerülhetek bele, amire egyébként soha nem lenne lehetőségem, mint ahogy olvasás közben is ez a helyzet. Olyan emberekkel ismerkedhetek meg, akiknek szintén ugyanaz az érdeklődési köre, mint nekem.Röviden ennyi:)

Mindenkinek köszönöm, aki gondolt rám:)!

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.

sziasztok! én már nagyon régóta írogatok. Volt egy-két befejezett kisebb romantikus regényem is, ami soha nem került a nagyvilág szeme elé. Jelenleg íróiskolába járok és most készítem nagyobb regényemet is, igaz kissé elakadtam vele más elfoglaltságok miatt. Emiatt a regény miatt csináltam egy honlapot, ahol hirdetni szerettem volna, de túl sokat nem akartam felfedni belőle. Akkor jött az ötlet, mi lenne ha írnék oda egy kisebb történetet. Az egész spontán jött. De közben annyi jó történetet olvastam az interneten, hogy én is kedvet kaptam a blog íráshoz. Így megszületett ez az oldal és mellette még egy másik is. Nagyon élvezem és szeretem a társaságot. Mindenkinek köszönöm, aki olvassa a történeteimet!:)

Puszi nektek!:) Jah és még egyszer köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám!:)

Zora

0 megjegyzés: