THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Az oldal BANNERE - ezer köszönet érte Hullócsillagnak :-)

2010. március 22., hétfő

Sziasztok!

Sziasztok!

Nagyon őrülök, hogy olvassátok az oldalam. Ez feldob :)
Sajnos nekem egyelőre nem sok Ajánlott blogom van, mert csak azokat ajánlom, amiket olvasok és nyomon követek. Egyelőre ennyire van időm, lehetőségem. De, amint lesz több időm akkor bővítem majd tudásomat és az Ajánlott oldalak listáját is. Előre is elnézést kérek emiatt, de igyekszem, mert én is szeretnék minél több oldalt feltüntetni majd az oldalaimon :)

2 megjegyzés:

Darolyn írta...

Szia Zora!

Elolvastam a twilightos történetet, tetszett. Igaz, a mágikus jobban. Miért? Mert saját. Mármint a tied. Nem igazán értem még ezt a fanfic-dolgot, hogy milyen más szereplő szempontjából a történet, meg ilyenek, de inkább elkerültem. Kihívás lehet egy létező történetet máshogy bemutatni, nekem néha még az is nehézséget okoz, hogy a saját főszereplőm helyébe képzeljem magam. :)
Az alapötlet viszont tetszik, mi lett volna, ha minden máshogy alakul? Érdekes elgondolás, hiszen mindig ott lebeg a fejünk felett a "mi lett volna, ha?". Kíváncsi vagyok, mennyire fogják "ölni" egymást a főszereplők, hi-hi.:)
Mondjuk én nem vagyok nagy rajongója az eredeti történetnek. Ehhez hozzátartozik, hogy 1, öreg vagyok már, 2, régen olvastam, 3, az is házi fordítás volt. De A burok!!! Na, az már valami.
Szóval tartózkodom a fanfictől, de azért hozzád átnézek.

Ne legyél szomorú, ha nincs visszajelzés. Ez nem azt jelenti, hogy nem is jó, amit írsz. Csak könnyebb olvasni, mint írni. Viszont az egészséges kétkedés még belefér egy személyiségbe. Ne vidd túlzásba, és akkor minden rendben lesz. Ha túl sokat gondolsz arra, hogy nem jó, meggátol a folytatásban. Mondd azt, hogy jó. Ha NEKED nem tetszik, esetleg írd át. Ha nincs hozzászólás => jó.

Más. Szeretem a misztikumot, de jöhetnek sima, mezei, klasszikus emberi történetek is. A mágikusból minél több, annál jobb. A twilightost vidd végig. Vérfarkasos jöhet, ha külön történet lesz.

Fel a fejjel, és írd ki magadból a rossz érzéseket. Na meg a többit is.

Zora Kilbone írta...

Köszi szépen! És teljesen igazad van.:) Nekem tetszik, amit írok úgyhogy ezzel nincs gond. Azért köszi, hogy azt is elolvastad, bár a történet jó, ahogy megírni sikerül nem mindig pont jó. De igyekszem:)

A vérfarkasos teljesen más történet lesz illetve anygobb készülő regényem blogra rövidített változata, de az majd csak később. Semmi köze a Twilighthoz bár az ihlette, de merőben eltér tőle. Úgyhogy remélem az is tetszeni fog.

Most agyalok egy másik mágikus történeten is, aminek most épp csak a címe van meg egyelőre. De hát elég ez a kettő is most. Majd később jöhet még hozzá, de így is sok idő az írás szóval maradok a két blognál. Aztán jöhet a többi:)

Köszi, hogy mindig benézel hozzám. :) Mindig szívesen látlak:)